niedziela, 4 października 2015

Wspominalam juz ze mieszkam w nieciekawej okolicy, no wiec tak to mniejwiecej wyglada...

Ale optyka to nie wszystko... jako pragmatyczka lubie to miejce bo plusy przewazaja minusy przynajmniej najczesciej. Ostatnio mam faze na "poruszenie" mojego najblizszego otoczenia (stad np.  "moja" kawiarnia i inne projekty ktore dopiero sa "w trakcie"). Jakoze mam zamiar i plan w tym mieszkaniu zostac juz do konca wymyslilam sobie ze fajnie bedzie jak juz bede stara staruszka ktora nie opuszcza mieszkania (bo drugie pietro bez windy) wyjrzec z okna i moc podziwiac i wachac roze ktore posadzilam sobie bedac w kwiecie wieku. Kiedys opowiedzialam te wizje  mojej kolezance z pracy i jakis czas pozniej dostlam od niej az dwie roze. Mocno mnie to wzruszylo bo mimo ze razem pracowalysmy nie bylysmy sobie jakos szczegolnie bliskie. No ale nagle mialam te roze o ktorych do tatej pory marzylam i czasami opowiadalam. Wiec zainwestowalam w lopatke zeby wykopac dziury i w pocie czola zasadzilam je kolo latarni. Nasypalam prawdziewej ziemi, codziennie po pracy zbiegalam na dol z konewka i podlewalam, dogladlam i snulam wizje jak to bedzie i czy beda pachnace i... 


Po tygodniu ktos w bialy dzien ukradl mi jedna roze a nastepnego dnia druga... w glowie sie nie miesci bo w sumie jak kogos stac ma ogrod to chyba stac go tez na roze, tym bardziej ze mmozna sobie samemu sadzonki "wyprodukowac" (wiem od mojego taty)


Mialo byc tak pieknie a jednak rzeczywistosc skrzeczy. W przyszlym roku posieje maciejke i moze groszek pachnacy. A zlodziejowi moich roz zycze od serca zeby zima byla sroga.


Ps. czy ktos wie jak wstawic polskie znaki diakrytyczne do blogera?

2 komentarze:

Kasia J. pisze...

Ech... brak słów...
Pięknie wyglądałoby to miejsce z różami. Może posiej nasturcje...?
Pozdrawiam serdecznie.

anka480 pisze...

Cie rozumiem. ja na wspólnym podwórku posadziłam winobluszcz , zeby zasłonił brzydki płot. Nikt go co prawda nie ukradła, ale za to systematycznie wyrywał. Szkoda, bo wszystkim jest milej jak jest ładniej...